Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Sofia Ohlsson - 9 januari 2009 21:23

jag går musikprofil på gymnasiet vilekt innebär att körsång är ett av mina ämnen. Vår fantastiska kör som brukar underhålla vid olika tillfällen har fått ett erbjudande om samarbete med en dansk kör i vår, såklart tackade våra lärare ja.


det här innebär att vi, den nionde maj, ska åka till köpenhamn, sjunga med den danska kören, sova över och gå på Tivoli. Gissa om jag längtar, det finns ju inget roligare än att sjunga, gå på tivoli och åka iväg med alla härliga kompisar på musikprofilen, Hurray!



Av Sofia Ohlsson - 9 januari 2009 15:39

Idag gick jag upp runt tjugo i nio, gjorde mig iordning och åt frukost. Kan in tro det? JAG äter frukost, var nog ett år sedan jag försökte sist, då höll det två veckor tror jag, nu tnkte jag ta det som det kommer. Om inte annat så kanske jag går ner i vikt om jag är duktig med måltiderna:)


Sedan gick jag till skolan, fredagar är skööna, jag börjar klockan 10.20 och slutar 13.30 Efter skolan, där vi nästan bestämde vårt kommande projektarbete (Jippi) så gick jag och Elin ner på stan och åt en varsin sallad, ganska mätta gick vi därifrån utan en fika.. Nyttigt värre!


Nu tänkte jag gå min runda på 40 minuter och ikväll ska jag och mamma äta ekologisk pizza, tidig kväll för imorgon ska jag upp nio igen, då ska vi träffas på dansen igen, Härligt:)

Ovido - Quiz & Flashcards