Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Sofia Ohlsson - 2 januari 2009 20:10

Idag har jag inte uträttat mycket värt att nämna. Trots de gör jag det ändå;)

Först sov jag till klockan elva för att bli väckt av en ganska irriterad mamma som ville att jag skulle rensa katternas låda, sagt och gjort, ärligt talat så hade hon tjatat ganska länge på mig och det är ju min stående syssla här hemma. Därefter gjorde jag mig iordning och gick ner på körskolan för att sätta mig vid datorerna, jag gjorde tre-fyra olika test på fyrtiofem minuter och Guess what, jag blev gådkänd på samtliga;) tilloch med ett sluttest klarade jag. Sedan hade jag lektion, dubbellektion till och med, det gick väl sådär måste jag säga, hade inte riktigt koll på högerregelskorsningarna alltid och jag har problem med att komma iväg när jag ska starta ibland, snål med gasen är problemet, och ibland är det kopplingen. Hemma går det bra men på bilarna där nere måste jag alltid gasa extra mycket.


Väl hemma hjälpte jag mamma med att handla, sedan har jag bara kollat på t v, så härligt att kunna ligga i min egna säng på rummet och slötitta.

Till mat åt vi lax och nu sitter jag här och har borde packa inför imorgon, men istället beställde jag hem Medium säsong två, Harry Potter 1 och 2 och så fick jag en pocket för 9 kronor som kampanj så ja.. Nerdie är jag men jag älskar film och serier. SWEEEET

Ovido - Quiz & Flashcards