Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Lördagkväll

Av Sofia Ohlsson - 27 december 2008 22:47

Okej det blir mycket blogg idag, tredje inlägget, och fortfarande inget riktigt vettigt att skriva om. Jag sitter hemma och kollar på tv, för fyrahundrafemtioelfte lördagen i rad känns det som.. Så blir det när ens vänner är upptagna med allt annat.. Eller aldrig föreslår att man ska träffas, för jag tycker jag tjatat för mycket nu med att träffa andra och de har varit upptagna för mycket. Så nu skriver jag av mig här istället..


Imorgon kanske, kanskekanske åker mamma till sin vän i kristianstad och har jag tur får jag äran att köra oss dit och sen kanske jag kan gå lite på stan och handla för jag är ju så rik. Nej men ärligt talat, jag är lite sugen på rean på Carlings, fanns en snygg killkofta som såg mysig ut.. harjag tur kostar den ännu mindre imorgon än igår. Något nytt sen sist jag skrev? Ja grejjerna jag köpte på Expert som det blev ett bråk om funkade inte riktigt.. Sladden var för kort, förgreningen verkade inte funka som den skulle och när jag rusat ner på stan för att köpa en till sladd var det stängt.


och angående mitt förra inlägg så var jag ute och gick 40 minuter.. tredje gången på två veckor, jag tänkte börja lite lugnt och förhoppningsvis blir det oftare med tiden. Någonstans får man ju börja.


Jag är sugen på en snyggare design på bloggen.. Ska kolla om det funkar att ändra om här lite;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Ohlsson - 29 december 2011 17:31

Tänka sig vad snabbt det här året har gått, det är bara två ynka dagar kvar av 2011 och själv känner jag att jag är kvar i 2009/2010 någonstans. Vad har hänt i år egentligen? Jag inledde året med att fylla 20, gå juristprogrammets andra termin, vara ...

Av Sofia Ohlsson - 28 december 2011 19:50

... i ett och samma inlägg! Tokiga dagar.. Igår åkte då jag, mamma och Eva till Köpenhamn för en heldag tillsammans. Mamma fick ju i julklapp av mig, tanken var att vi skulle åka till helsingör men hon valde att lägga till lite pengar själv och åka t...

Av Sofia Ohlsson - 26 december 2011 11:53

Hej svejs annandagsfejs! Idag är jag hemma ensam fast så mycket hemma ska jag nog inte vara. Jag sov lite för länge idag och visst hade jag mått bra av att läsa lite socialförsäkringsrätt istället för allt annat som jag ska göra men så gav jag mig sj...

Av Sofia Ohlsson - 24 december 2011 22:30

Här blir visst ett litet inlägg i alla fall. Jodå, julafton lider mot sitt slut och jag ska snart sova men tänkte passa på att skriva ner lite om hur min dag har varit. Självklart har jag haft världens bästa julafton i år igen, det bästa är ändå att ...

Av Sofia Ohlsson - 23 december 2011 09:09

Tjolahopp, det är så skönt att vara hemma och nära en dator, nu kan jag blogga hur mycket jag vill, eller i alla fall mer än en gång i månaden. Det var en väldigt mysig dag i Karlskrona igår, jag och mamma fikade, gick på stan och hade det sådär mor-...

Ovido - Quiz & Flashcards