Alla inlägg den 26 december 2008

Av Sofia Ohlsson - 26 december 2008 20:36

Idag åkte jag alltså in till Kristianstad med Elin och Cocco för att handla klänningen i inlägget under. Lite smink och sådär blev det också, sedan mat på Subway, Jag trodde inte att deras baguetter var så fantastiska men det är supergott, Jag tipsar om Kyckling teryiaki med stark sås och gurka, tomat och sallad. trevligt hade vi dessutom!


När jag kom hem fick jag ett IKEA-sug och efter att ha dammsugat hela nedvåningen fick jag mamma att gå med på att köra dit imorgon, jag ska köpa lite lådor. Sedan ska vi äta och jag är sugen på deras kotlett, efter all julmat så förstår ni mig förstår ni mig säkert.


Nu ikväll sitter jag och mamma framför körslaget och kränger Godis, Ha det bra, det har jag!

Av Sofia Ohlsson - 26 december 2008 15:39

SOM JAG LOVAT MINA VÄNNER

Jag bifogar en bild på min nyårsklänning, det blev den här rubinröda skapelsen med marinblåa ränder och till, ett par marinblåa skor, såklart.  Materialet är lite glansigt, någon slags silke vilket gör att blixten reflekteras och klänningen ser rödare ut på bilden. Vad tycker ni?:)

Av Sofia Ohlsson - 26 december 2008 00:09

HUR KAN JAG GLÖMMA DEN FINASTE AV JULKLAPPAR


jag fick ju Quasimododockan, vår eviga vandringsjulklapp sen 5 år tillbaka. Förra året blev jag av med honom, då såg hanut som jesus, i år var han utklädd till Borat.

Ovido - Quiz & Flashcards