Alla inlägg den 22 december 2008

Av Sofia Ohlsson - 22 december 2008 16:55

Idag så vaknade jag runt kvart över nio, efter att ha gjort mig iordning bar det av till Ritz, mysigaste fiket på stan. Alla ledarna skulle träffas för att mysa och prata, och vi myste .. ? och vi pratade. Seriöst, vad heter det? Mös? Myste? Möste? Skitsamma. Klockan var väl runt tjugo över ett när jag senare gick hem, jättetrevligt att träffa alla!


Därefter körde jag till kristianstad, mamma satt bredvid såklart, Riktigt roligt må jag säga! jag gillar verkligen att köra bil. helst inne i städer där det händer lite mer och man måste vara uppmärksam! Det är kul, ja när det går bra då såklart. I kristianstad hälsade vi på min lilla mormor som tyvärr inte kände igen mig och mamma, eller jo, men hon kan inte placera oss. Hon sa att det var trevligt att vi kom och hälsad epå, men hon vet itne riktigt vilka vi är.. Det roliga är att när mamma säger "Ja är ju din dotter Marie" Så säger mormor "neeeeej, du är ju ragnhild", Ragnhild är mormors 84 åriga syster.. Hur mycket man än sä'ger att nejså är det inte så tror hon itne på oss, envisa lilla mormor:)


Nu ikväll ska tjejerna träffas hemma hos Elin och se på film och snacka skit. Det kan behövad vi har ju inte träffats sen i fredags;)


Ha det bra, det ska jag Tjadå!

Ovido - Quiz & Flashcards