Alla inlägg den 21 december 2008

Av Sofia Ohlsson - 21 december 2008 16:30

Idag är det en söndag, som känns som en lördag.. Jag och min mamma körde till bromölla och skulle julhandla, Primas parkering var mer full än en vanlig lönehelg skulle jag gissa. Vi handlade allt utom julmust, bröd och munkakorv, det får vi handla nu i veckan hemma i Sölvesborg! Därefter har vi fikat lite här hemma, slötittat lite på tv och nu sitter jag här vid datorn.


Kom nyss på att jag MÅSTE in till Kristianstad innan nyår och handla smink, nyårsklänning, och om det inte tagit slut.. Glitter till håret! För i år ska vi verkligen fira Nyår så det skriker om det..

Middag hemma hos Helena, vi blir kanske åtta stycken, lagom tycker jag. Sedan fortsätter vi festen hemma hos henne och så får vi väl promenera de 50 meterna till torget runt tolvslaget och kika på alla fyrverkerier! Jag längtar superdupermycket nu!

Ovido - Quiz & Flashcards