Alla inlägg den 14 december 2008

Av Sofia Ohlsson - 14 december 2008 15:46

Har jag någonsin berättat att jag avskyr söndagar? Det är den rätta  dagen för all slagss ångest, som idag, matte-ångest. jag vill ha ett MVG på nästa prov, men like thats ever gonna happen, inte när det är halvkursprov och jag glömt allt från förra provet. Inte blir det bättre av att jag har vikt-ångest. jag väger ungefär 15 kilo mer än jag vill, och tror ni att jag någonsin går ner i vikt? Nej, hur mycket jag än motionerar..


Men, om fyrtio minuter, ganska exakt så går jag ner till stan och tar tåget till Bromölla, underbart. Jag ska Möta Malin och vi ska lyssna på comas avlsutningsshow, där sjunger Kajsa bland annat. Roligt roligt.


Annars består veckan av körlektion, matteprov, julavslutning med styrelsen, Evenntuellt ut och äta med tjejerna, klippa och slinga håret. Ja en fullspäckad vecka som ni märker.


kommentera gärna något förresten, jag ser att jag har besökare men jag har aldrig fått en enda kommentar och bara EN person har röstat på min omröstning. Lämna ett litet avtryck om ni läser ibland=)

Ovido - Quiz & Flashcards