Alla inlägg den 13 december 2008

Av Sofia Ohlsson - 13 december 2008 22:49

Idag är det Lucia och igår Lussade vi musikelever för fullt i kyrkan, fem föreställningar innebar, mycket sånt, lyssna på rektorns tal fem gånger, gäspa mycket på grudn av syrebristen vi tärnor med ljus utsätts för.


Efter förmiddagslussandet gick jag till Alexandra världens trevlig aste frisör, jag beställde tid till nästa torsdag dpå blir det hel-make-over..Eller iallafall klipp och sling.. Annars är mitt liv fullt upp som vanligt, i och för sig är det skönt att dansen är avslutad, Nu får jag tid till allt annat, och BOY vad jag hunnit med mycket denna veckan som gått, Engelska-literary analysis, Geografiprov, religionsinlämning och imorgon ska jag plugga matte. Håll tummarna för mig!

Av Sofia Ohlsson - 13 december 2008 22:46

Jag kommer alltid att minnas min fina Svea, Hela familjen är just nu väldigt ledsna, hon var och är den finaste och klokaste katten. Du finns alltid med oss Plutte

Ovido - Quiz & Flashcards