Alla inlägg den 7 december 2008

Av Sofia Ohlsson - 7 december 2008 16:27

Idag är det söndag och igår höll vi sista showen för i år, L'amour, som den heter blev stor succé, många tyckte att de var bland det bästa vi gjort och det är väl bara att tacka och buga. Mina tjejer var grymma, riktigt duktiga. Dessutom lämnade dom en fin liten överraskning till mig nör jag skulle städa undan i klassrummet, det är gjort av hawaiikransarna som de hade på sig på andra dansen; Where is the love.


efter showen träffades vi som tradition för att äta pizza och se på den inspelade showen igen, styrelsen beslutade snabbt att föreningen bjöd på maten och alla var hemma hos Heidi med världens största TV. Vid kvart över två hade nästan alla från det femton personer stora sällskapet lämnat oss för att åka hem och sova, vi hade ju trots allt varit igång med en show på fredagen, barnshowen på lördagsförmiddagen och en show på kvällen. Men jag, sofia a, cocco,gina och såklart heidi satt kvar och pratade om allt möjligt, vi kom in på riktigt djupa samtal framåt småtimmarna. Runt tre började vi prataom att det blev sent, halv fyra likaså. Vid halv fem tittade vi på klockan och kom på att vi skulle upp och städa aulan och klassrummen

klockan tio morgonen efter... och hav sex körde vi hem. Jag somnade runt halv sju på morgonen och upp kvart över nio för att städa..


Så nu sitter jag här och har sovit drygt tre timmar i natt, städat och städat, dessutom har jag hunnit påbörjat instuderingsfrågorna till geografin. Sweeet.


ps. Vi har bestämt nästa termins tema, men det släpps inte förens tidigast vecka 4, och då bara för eleverna, så ni får allt vänta till Maj om ni vill veta;)

(Vad tycker ni om frisyren jag fick på lördagen?)


Ovido - Quiz & Flashcards