Alla inlägg den 5 december 2008

Av Sofia Ohlsson - 5 december 2008 14:54

Ikväll är det dansshow och som en av ledarna har det varit dans, manus och fix hela veckan varje kväll.Så det är alltså anledningen till att jag varit oaktiv och skrivit väldigt lite, dessutom har vår Svea varit sjuk och är fortfarande på bättringsvägen, och då vill man gärna kolla till henne och så..


Så ikväll är det alltså premiär och imorse vaknade jag runt nio för att bege mig till duktiga frisören Alexandra som skulle fixa ledarnas hår, Mohikanfrisyr blev det, sjukt häftigt men oerhört pinsamt eftersom.. Jag skulle på möte med skolverket, som en av åtta utvalda elever träffadesvi en timme ungefär och där satt jag med världesn frilla.. Som tur var förstod dom varför när jag förklarat.. Lite skratt blev det iallafall.. Jag som är blond i vanliga fall fick frågan om jag mår bra.. Kära nån.


Nu sitter jag här och väntar på sofia Alm som ska hämta mig sen ska vi köpa mat och därefter köra till Bokelundsskolans aula där showen äger rum. Håll tummarna för kviäll kör vi hårt:D

Ovido - Quiz & Flashcards