Alla inlägg den 27 november 2008

Av Sofia Ohlsson - 27 november 2008 16:57

Jag har lärt mgi att uppskatta livet mer den sneaste tiden, se på det man har istället för det man inte har. Vissa dagar är ju självklart sega, men sånt är livet.


idag hade vi idrott, min idrottslärare var riktigt snällt och sa att min lektion förra veckan var riktigt bra, att den var kanon genomförd. Jag blev så otroligt glad, behöver nog inte oroa mig för att få under VG nu.. Tyvärr tar vissa i vår klass saker och ting lite för seriöst, båda sig själva och allt annat. Ingen fel i det kan man tycka, men just de här grejjerna är att gå för långt, att bete sig som om man är 13 när man snart är 18. det irriterar mig inte jättemycket hur andra väljer att leva sina liv, men när de väljer att leva sina liv genom att hacka ner på andra, störa sig på andra och högljutt berätta det för hela klassen men sen inte kunna ta en konflikt. Nej det är inte riktigt moget!


Idag fick vi tillbaka engelskateset vi gjorde förra veckan, det oförberedda om ni minns? Jag hade 58 av 70, 62 var Mvg, det var väl helt okej skulle jag tro, men jag vill så gärna nå upp till mvg.et i slutändan, det hade betytt mycket, men ska man dit får man prestera:) Och jag ska kämpa väl!


Annars har det varit en vanlig dag, men en vanlig dag med Mallan, Ellan och Kajjan, det är en ov anligt rolig dag;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards