Alla inlägg den 25 november 2008

Av Sofia Ohlsson - 25 november 2008 22:14

Idag hade elevrådets styrelse på min skola information för alla klasser.. som vice ordförande var ja såklart med och sa några ord. Skittråkigt rent ut sagt, förutom att umgås med de andra i styrelsen de snuttarna vi hann snacka så var det riktigt drygt. Vi hann med nästan hela skolan, varje "pass" tog ca 20 minuter och vi höll fyra stycken med i snitt 10 klasser i varje..


De undervisande lärarna som skulle varit med sina klasser uteblev, det är ganska svårt att få tyst på elever när man själv är en och det inte finns vuxna i rummet..


Anyways, idag var det dans igen, sista gången i lokalen, nästa vecka är det show. Men just nu känns det så långt borta att jag ärligt talat inte riktigt förstått hur nära det är.


Vad kan jag mer berätta? Jo imorgon har vi två timmars referatprov i aulan, Svenska B.. Jag är lite halvt nervös att jag inte får ihop något bra och dessutom har vi bara två timmar på oss, det är alltså en uppsats vi ska skriva.. Sjukt opeppad just nu.


Wish me luck!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards