Alla inlägg den 23 november 2008

Av Sofia Ohlsson - 23 november 2008 13:02

Okej, så idag är det söndag, vaknade klockan halv ett (HALV ETT!) jag går som sneast upp runt halv elva söndagar, men jg behövde nog det för det var första dagen på länge jag inte ställt klockan..


Igår städade alla ledare på danskompaniet garderoben, tänk fem år gammal rekvisita som tryckts in ett litet utrymme utan vidare sortering, allt bars in i lokalen, sorterades, packades in i lådor med ettiketter på och sen organiserades allt om så nu kan man gå i vår garderob och dessutom blev det jättesnyggt, mot slutet belv det en del skratt och flams sen gjorde vi ledardansen också så klart.. Den blev bra, mäktig..


Nu ska jag försöka ta tagi mitt liv och hjälpa min mamma med att stryka kläder, jippi!!!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards