Alla inlägg den 21 november 2008

Av Sofia Ohlsson - 21 november 2008 17:42

Friday borde vara en fri day, alltså en fri dag, trots det gick jag upp åtta imorse, möte med elevrådetsstyrelse och Rolf klockan nio, klassråd närmare halv elva, engelska och svenska och därefter hem där jag nu suttit och gjort ingenting sen tvåtiden ungefär.


Jo jag handlade lite mat till mig och mamma och snart ska jag börja laga den också, riktigt fredagsmys, och imorgon är det en heldag på danskompaniet för ledarna, städning, fotografering, ledardans och pizzaätande står på schemat, G R E AT. Jag klagar faktiskt inte, i egenskap av singel. no-lifer och behov av lördagssysslor är det helt okej med en hel dag hemifrån, jag slipper förmodligen göra en massa grejjer här hemma dessutom...


Det går inget vidare på de andra fronterna i livet, eller jo skolan går väl bra än sålänge, dansen går bra barnen verkar trivas och det glädjer mig, hoppas de vill dansa kvar nästa termin:) Ja och utan jobb trivs jag rätt bra, skulle ju egentligen jobbat imorgon, men jag lovar, hade jag inte sagt upp mig för två veckor sedan hade jag suttit med en helt annan känsla i magen ikväll! Det hade varit lite mysigt att vara kär, såhär mot jul, men allt kan man ju inte få!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards