Alla inlägg den 16 november 2008

Av Sofia Ohlsson - 16 november 2008 21:08

Jag gillar inte söndagar, och imorgon ska jag börja min måndag med att övningsköra på körskolan för tredje gången.. Jag gör alltid något litet fel och det är lite jobbigt för jag gillar inte att vara dålig på saker, det är nog ingen vidare egenskap.


Sen tänker jag på killen jag skrev om tidigare, han var så söt och verkade så himla trevlig o ch varje gång jagträffar någon i den stilen så känner jag för att lära känna honom! Och så känner jag mig lika värdelös varje gång det inte leder till något..


Dess utom ska jag på möte imorgon, skolkonferens, 15.40 - 17.40 ungefär, de mötena har en tendens att bli långa, och sen hem och vänta tills tisdag  ungefär.. Mitt liv flyter liksom på och jag bara följer med, det börjar bli aningen enformigt. Men nu ska jag inte tynga ner den här bloggen, det skulle ju inte bli en sådan blogg, det ska ju vara lättsamt att läsa hos mig:)


Anyways, life goes on.. Vi får väl se om det blir bättre med tiden:)

Av Sofia Ohlsson - 16 november 2008 16:48

Idag är de en vecka sen jag skaffade min blogg, om jag inte minns fel!

Och denna fantastiska söndag blev inte så fantastisk som den kunde ha blivit. Först får mamma reda på att hon inte får avgångsvederlaget hon sökt från sitt jobb som hon just nu är tjänstledig från. Hon har jobbat där i 27 år och kravet var att man skulle vilja syssla med något annat, vilket hon gör eftersom hon utbildar sig till hudterapeut. Jag tycker att det känns skitjobbigt eftersom hon verkligen vill det här och hon är så duktig på alla proven. Eftersom utbildningen är privat får hon inte heller något studiebidrag, Så om hon inte får låna på huset vet jag inte hur vi ska klara oss här hemma...


Sedan har jag stått säkert en och en halv timme och strykt kläder.. Nu ska jag laga mat till mig och mamma, skala räkor och det svider så på mina händer:/


andra POSITIVA saker med mitt liv är att jag igår kom hem från kursen, där såg jag en väldigt söt kille som jag vill lära känna mer, problem = hur

och precis som han kommer vara intresserad av mig?

 Har ni tips på vad jag ska säga till honom får ni ju gärna dela med er, allt uppskattas!


ha det gott=)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards