Alla inlägg den 13 november 2008

Av Sofia Ohlsson - 13 november 2008 14:57

Igår var det alltså öppet hus på skolan och kvällen kan summeras med:

Våra lärare är underbara

Pontiak är väl inte riktigt min musiksmak dock humorn

De som inte förstår charmen med Samhäll/Natur - Musik är inte värda att gå där

Och sist men inte minst, jag har inte mycket till liv när jag älskar tanken på att stanna kvar i skolan med alla imusikelever och lärare en kväll till klockan nio.


Nu ska jag njuta av min torsdagseftermiddag och käll, imorgon har jag körlektion och därefter är jag ledig eftersom alla elever som var med på öppet hus fick kompensationsledigt imorgon! Fredahkväll och lördag ska spenderas i Karlshamn på ung ledar kurs, yeey. Tänk om någon kunde komma och rädda mig från mitt allt mer patetiska liv med tråkiga helger...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards