Alla inlägg den 9 november 2008

Av Sofia Ohlsson - 9 november 2008 18:43

Eftersom jag hade min första körlektion på körskola i fredags så passade jag och mamma på att öva lite här hemma på de saker jag fick med mig hem att tänka på. Mamma kom dessutom på den fantastiska idén att jag skulle köra ut min bror till hans kompis på Lister. Fantastiskt roligt att köra med två körkortsinnehavare i bilen som skriker olika direktioner, noot.

 

Men fram och tillbaka kom vi, frånsett någon nedkörning i diket som jag snabbt tog mig upp från gick det hyffsat bra, hurra:)

Liberty here I come..


...


Pappa ringde nyss, det är alltid roligt när han inte hör skillnad på mig eller mamma, roligast är när han tror att det är mamma när jag svarar och säger typ "hej det är Tonni.. nejmen HEEEEJ gumman" med iskall röst i början och sen världens gladaste när han inser att det är jag.

Eller när han svarar "hej gumman det är pappa" och mamma säger, "nej det tror jag minsann inte"


Mina för äldrar är alltså skilda och pratar inte gärna med varandra om de måste.


Okej nu gled jag in på ett sidospår, poängen med det jag skrev innan var att jag avskyr listerlandet, speciellt en regning söndag, där är så sjukt  drygt. Nu ska jag baka och sen blir det Parlamentet med Soran och Magnus, Go röda=)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards